15 bast

Inte nog med att det är Fredag, för idag fyller jag faktiskt 15 år också! ;) 
 
15 långa år med mycket historia ( HAHA, okej det där lät så, eh ah ) , men alltid så har min vän Fanny varit där, längre än vad jag kommit ihåg, innan dagis så ja, den dagen jag tappar kontakten med henne är ingen dag, vilket aldrig kommer hända med andra ord!
 
Ni får lite bilder på det alltså, lite på mig genom åren! Hahaha, och jag funderar starkt på att bli mörkblond nu igen när snön kommer. Och jag saknar mitt långa hår, eller ja, längre än det jag har nu.
 
Och för framtiden, så har jag inte en endaste jävla aning om vad jag vill göra och bli, orkar inte tänka på det heller.. Jag får ta det som det kommer!
 
enjoy
 
 

 
 
 
en liten bildbomb där ja, på mig i ung ålder samt fanny och mig också! ;)
( detta är tidsinställt btw.. HAHAHHA ) 
 
//Sofie


 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0