7 månader - Curiosa

Idag har vi haft Curiosa i 7 månader!
 
Helt sjukt vad tiden gått snabbt. Kommer ihåg när vi hämtade henne, haha tyckte inte om henne alls egentlingen, hon var helt seg i ridningen och lastningen var helt kaos. Väl hemma så sprang hon ju genom stängslet första dagen, bra där!
 
Haha, nej men nu hon är väl lite mer uppfostrad nu. Har trillat av henne en gång, efter typ 1 månad haha! Men hon är söt, har sina ryck, är OTROLIGT sällskapssjuk, helt sjukt, kommer alltid och gillar att mysa. Sen att hon springer genom stängslerna ibland får hon sluta med, haha! Men jag tycker om henne iallafall, hon är mysig och söt. Dessutom så är hon riktigt ponnyaktig, haha! 
Riktigt fet är hon också.. Haha! Jaja, någon ponny tror jag väl det blir med henne! :)
 
Bilder från början!
 
 
hade inga andra bilder från de jag redan lagt upp på min blogg, eftersom min andra dator crashade.....
 
charmigt!
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0