7 oktober 2008

Idag var det 4 år sen jag träffade Brunte för första gången.. 4 fucking långa år.
 
Helt sjukt vad tiden gått snabbt, hur mycket minnen jag har med honom.
Saknar honom något så in i helvete..
Och fine, jag kan hälsa på honom, det vet jag, men hur fan kan man gå därifrån? Släppa taget och vända sig om och gå ifrån och veta " detta kanske är sista gången."
 
Men det känns inte som om att han är borta, det känns liksom som att det kommer bli som förr igen.. Vet inte om jag har insett det än, men jaja.
 
Åååh blir helt gråtfärdig när jag skriver detta så ni får bara lite gamla bilder.
 
love you once love you still always will
 
 

 
åh.. vad jag saknar
den tiden jag hade honom var den bästa i mitt liv, så många gånger han tröstade mig.. Åh, min älskade Brunte
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0