Feel again

Kom nyss hem från stallet.
 
Prince ville inte komma i hagen, eller han kom men ville inte att jag skulle ta in honom då han gick ifrån när jag försökte sätta på grimman. Då stack jag,för jag vill inte göra något som han inte vill.
 
Tog Curiosa istället, hon kommer iallafall gnäggandes och springandes, det gillar vi. ;)
Hade glömt hur rolig hon var att rida, så liten men söt! Blev lite bus i skogen bara, haha jävlar vad hon kan springa när hon får! Lätt att jag hade satsat på ponnygalopp om det inte varit så att jag är för stor. ;)
Hon var pigg och glad, testade lite och busig, haha! :)
 
Ska upp om några timmar och släppa in dom, får se om Prince vill komma och om vi går drar en sväng då!
 
Vem kan motså domma ögonen alltså? :'')
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0