Fuck it, i don't want you back

Hallojs!
 
Skolan var okej, lite lam sådär men äsch.
Sen har jag suttit hemma hela dagen. Fixade mina systrar för dom skulle till disco, haha. ;)
Sen skulle jag ju egentligen till Hp men mina föräldrar vägrade ju då skjutsa, eftersom att "min attityd är dålig".. Tänker inte säga vad jag tycker om det men ni som känner mig vet väl redan vad jag tänker. ;)
Så ja, hemma en fredagskväll, åååh sådär as kul. Eller?
Min lilla älskade kiwi har hållt mig sällskap iaf, tur de!
Jaja, pussheeej
 
 
haha, lite gamla bilder.. alla har ju varit små? :*
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: abow selma och silvia

Du glömde ta upp stödet ;)

2012-10-13 @ 21:36:36
Postat av: skojjar bara bamsen

Du var så söt vad hände ;P

2012-10-13 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0