I will be jealous if you are with her that you love, but I’ll let you go if that’s the best for you

 
 
Hallojs!
 
Det var ju trajet idag! Haha, så jävla trött när jag vaknade! Men det var i alla fall kul, vi vann faktiskt på utklädnaden men på stationerna gick inte så bra, haha! Kan ju säga att det var så in i helvetes jävla kallt, gick ju i shorts och sånna tunna tajts och linne, och ett lakan över då, haha, kallt var det ja..
Sen fick vi vänta i skolan i typ 3 timmar, tur att lite folk i hp är sociala ändå! ;)
När jag kom hem så, haha, orkade jag inte byta om utan la mig i sängen direkt och somnade på sekunden och sov i 2 timmar. Sen duschade jag och jag kan säga att det var underbart att få bort allt glitter, haha!
Ikväll får vi se vad som händer, funderar på hillerstorp men har så ont i halsen och är så jävla trött att jag knappt klarar hålla ögonen öppna! Träningsvärk har jag också, har gått typ 1 mil idag för gick till affären innan också!!!
Men jaja, Fanny lägger nog upp bilderna sen trajet senare ikväll. Vi hörs, puss!
 
true shit! sen kommer fb.. -->          hahahha, jag orkar inte!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0