Love is blind

Hallojs!
 
Skoldagen var okej, som vanligt! :) 
Kom hem tidigt och hämtade lillebror från skolan, sen har jag pluggat lite.. Skulle behöva plugga mycket mer då jag  har prov på Torsdag men jag orkar inte plugga, det suger verkligen!! Så intalar man sig själv "jag tar det ikväll", på kvällen " jag tar det i skolan", i skolan " jag tar det på kvällen ",  på kvällen "skitsamma!" Haha, orkar inte. 
Ska ner till stallet om någon timme, blir en liten sväng på Prince i samhället eftersom att det är jakt nu och vill gärna inte ha en skjuten häst. :)
Nu blir det 90210, uppdaterar ikväll!
 
gammalbild på lillebror och linus och sen på mig och prince, hihi.
( sådär as snyggt med fotbollsskor också ;) )
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0