Near to you, I'm healing

Lite bilder från idag, haha! Jag är verkligen dålig på att fotografera, jag försöker inte heller fota bra, bilder som bilder, sålänge man ser vad det är är det skitsamma! ;)
Och btw, mina hästar är helt översociala så man får typ springa ifrån dom, haha!
 
Jag har världens bästa hästar! <3
 
 
Baby Doll hade bestämt sig för att knyta upp mina skor och sen ville hon shoppa lite, ohyeah ;)
 
 
-
 
 
Haha, åh vem kan motså Lodis ögon? <3
 
 
-
 
Och såååhääär glad blir min Prince när jag kommer :')
 
översocial häst ja..
 
 
Och såhär ledsen blir han när jag går , väntar på att jag ska komma tillbaks </3
 
Jag älskar mina hästar! <3
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0