Sometimes you have to be your own hero

Hallojs!
 
Skoldagen var okej, fast har haft ont i huvudet hela dagen, kännt mig febrig ( haha lol ) och varit trött, orkar inte.. Får se om jag är bättre imorgon och orkar gå till skolan.
Iallafall, sen blev det Gnosjö en sväng och sen kom jag hem. Haha, somnade i soffan i 2 timmar,  orkar inte.
Sen blev det stallet, kan inte rida Prince för han har tappat en sko, kul! Så myste bara lite med dom.
Nu ska jag kolla på 90210, har typ 2 avsnitt kvar sen är det säsong 4 som gäller, yeaaaaaaah!! Vampire Diaries säsong 4 börjar sändas snart också, fan vad jag längtar! 
Men puuussheeejj
 
gammal söt bild på Baby doll som börjar bli så stor nu!!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0