Svar på kommentar

Anonym

Jag fattar inte riktigt hur man kan kolla på pretty little liars avsnitten. Jag går in på den sidan men då kommer det bara upp en ruta att jag ska skaffa ett konto, hur gjorde du eller hur gör du ? ;)


Öhm.. Nu vet jag inte riktigt om jag fattade rätt, men om jag gör det, så först klickar man ju in sig på länken, sen kommer det alla säsonger, då tar man säsong 1, avsnitt 1 och väl där så kommer det inget logga in för mig, men om det gör det så bara klicka ner för man behöver inget acc för att kolla. Men tryck in på säsong 1, sen avsnitt 1 då..

Nu blev det lite fuckat här men jag kopierade från sidan, där det står : host: putlocker.com, 

efter host kan det stå något annat, typ gorillavid men kolla alltid i putlockar/sockshare om det finns, det är bäst ljud och kvalite på det!

1. Pilot

Men om det kommer sånt logga in, bara klicka ner det och gå vidare till avsnittet, sen brukar det stå typ i en grå liten ruta" close add and watch as free user " , då klickar man där sen kommer någon random ruta upp som man klickar ner, sen en likadan till ruta som det står " start video now " så klickar man där, ( kommer det upp en random ruta bara klicka ner det! ) sen kan det ta lite tid sen börjar det ! :D 

Hahaha, alltså, jag är riktigt sämst på att förklara, jag vet haha, men om du inte fattar nu heller så kan jag ta och ta kort på datan och visa, haha! :)

det är typ såhär folk ser ut när jag försöker förklara saker för dom.. HAHAHHAHAHAHAAAAH DÖR ÅT MITT EGNA SKÄMT OMG <3
 
//Sofie

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0