Words go from "i love you" to "i hate you"

Hallojs!
 
Skolan var bara bra, som vanligt.
När jag kom hem drog jag ut och fotade lite, sen plugg.. Det gick faktiskt bra med pluggandet, tills min mamma tvingade mig att åka ner till pappa och hämta hennes regnkläder. Påvägen hem stötte jag på Filip och Rasmus i epan också, trevligt trevligt! Sen så duschade jag och nu är min pluggmotivation som bortblåst, det är omöjligt att plugga nu så får jag F imorgon så vet jag vem jag ska skylla på. :)
Har lite smått panik, har typ 1000 fucking läxor/prov/inlämningar man ska göra och det blir för mycket i min hjärna så det blir typ övervarvning och då skiter jag i allt. Jaja, nu ska jag dejta plattången, puss
bilderna kommer upp sen, hihi
 
bild i repris från igår för att... bara därför
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0