5 sanningar om mig själv

* Jag är typ alltid trött.
Skulle kunna somna när som helst, på morgonen, dagen, kvällen, haha ja ni fattar. ;)
-
-
 
* Jag går aldrig någonstans utan min iphone. ( 99% ;) )
My best friend <333
-
-
* Jag plattar håret varje morgon och kväll.
Åtminstone när det är skoldagar! ;) ( Har plattat håret varje skoldag sen jag började 7:an, haha! ) Men det är bara för att jag har så extremt lockigt hår, och det är inte sånna där fina lockar.. -.-'
-
-
* Jag är typ helt parfym beroende, haha!
 
-
-
 
* Jag kan inte hålla mig till att kolla på en serie.
Kollar typ på 9886 stycken, haha! Okej, nej men typ 7-8 stycken, haha.
 
 
tidsinställt
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0