As long as you love me

Hallojs!
 
Åhåååå, dagen började illbra! Var hos tandläkaren och vet ni vad?! 
Min tandställning passar inte så jag fick slänga den, hahahaha!! Dom sa att jag hade tur för dom tror att det fixar sig ändå, annars får dom göra en ny om ett tag ;) in your face, så skönt att slippa skiten

Annars var dagen väldigt bra faktiskt! Tisdagar är fett chill, slutar tidigt och så!
Imorgon är det dock onsdag, imorgon bryter jag benet har jag bestämt. Haha, nej men dom är så jävla sämst. Helt sjukt.
Idag ska jag inte rida, utan plugga. Fan, har typ 5-6 läxor, fml...
Jaja, pusshej!
 
gammal bild på världens bästa!!
skolfoto idag också, haha sämst blev de!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0