Dagens ridpass

Idag skulle jag inte rida, men gjorde det ändå. Haha, lol?
 
Först när jag skulle ta in hästarna sprang dom som idioter, så tog jag först in Curiosa och hon galopperade runt mig, stegrade och allt vet vad. Flög som en vante efter, den hästen ibland alltså.. -.-' Men troligen så hade hon äl blivit skrämd eller något för hon var centimetervis nära att springa rakt genom staketet ( vilket hon gör ändå -.-' ) 
Men jaja, på med reflexerna och så tog jag ut Prince en liten sträcka i samhället barbacka. Mötte maassaaa saker/människor men han skötte sig helt underbart! Pigg som vanligt men bråkade ingenting! Min älskade Prince. <3
Så jävla bra är han.
 
 
( egentligen gör jag bara sånna här inlägg så jag ska komma ihåg när jag ridit och vad jag gjort, haha! )
 
favoritbild i repris ;)
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0