Hon vill vara du

Hallojs!
 
Skoldagen var helt okej. Kommer typ bara ihåg att jag hade mycket energi. Hehe.
Anyway, när jag kom hem lagade jag mat, eller typ, pommes iallafall, och sen drog jag till stallet.
 
Red Prince och Mamma på Curiosa. Han var lite små tjurig på sina ställen, men annars gick han bara bra. En bit skulle vi rida själva för det går en hel del mycket snabbare för mig och Prince, där på vägen mötte jag även Fanny och Sunny!
Jääääääävlar vad pigg han blev, haha, galopp tog han titt som tätt, kunde inte hålla traven och stack och allt vet vad! Ren tur att vi kom hem oskadda, haha.. Blir rädd att det ska hända honom något när han är sån för han har ingen koll på sina ben utan bara springer, men han tycker det är så kul och han blir så glad och pigg men ja. 
Han är så smart att han tar galopp för att han vet att jag inte vill avbryta då, haha ;) 
Jaja, kul var det!
 
Imorgon är det tandläkaren på morgonen, FAN FAN FAN FAN FAN HELVETE OSV, min tandställning passar inte längre, en sån man ska ha på nätterna.. fuuuck. Hur förklarar man det?
Åh, hej, jag vet att jag skulle ha i tandställningen men jag hade det inte en jävla gång så nu passar den inte ?! Skjut mig för fan.
Det enda positiva är att jag missar lite på matten, fast sen är det skolfoto osv.. Orkar inte!
 
Nu ska jag kolla någon film, pusshej!
förlåt för den röriga texten , och svärorden som mina föräldrar ständigt påminner mig om :*
 
random bild
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0