i love it

Hallojs!
 
Förlåt för dålig uppdatering idag!
Men sov ganska länge, åååh min älskade säng! <33
 
Jaja, drog till stallet senare. Haha, fyfan, Prince har inte blivit riden på ett tag nu och han HAAATAR regn. Stackarn, han gick knappt på asfalten då det regnade så mycket, haha! Blev lite stopp, stegringar och så i skogen när han såg för mycket vattenpölar, men annars gick det fin fint! Han tycker verkligen inte om regn, han är ju aldrig så annars, haha.
Curiosa den hästjävlen sprang rakt genom stängslet, bara hörde galoppstegen och sen ser jag en liten ponny som kollar in genom fönstret, haha!
 
Annars har jag bara nördat 90210, ska till Rasmus ikväll tror jag! Han och Jesper lär väl bygga på epan, haha ;)
Men uppdaterar senare, puss!
 
 
Ni får två gaaaaamla bilder på Prince, för att jag saknar att hoppa, men de ska vi göra någon dag!! :D
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0