Lois Lane & Baby Doll

Gjorde inte någonting med varken Lodis eller Baby Doll, hälsade på dom lite snabbt bara!
 
Vet inte om jag har sagt det innan ( inte vad mitt minne kommer ihåg iallafall. ) så har ju Lodis en sjukdom. Kronologisk obstruktiv lugnsjukdom. Jag kan inte så mycket om det. Hon har haft det länge sa veterinären ( som var här för några veckor sen, var dock inte med när han var på besök ) och det var därför hon blev så dålig när hon fick Baby Doll.
Hon kommer aldrig att bli bra igen, hon kan bara bli lite bättre och just nu får hon medicin. Hon kommer aldrig vara ridbar eller någon hårdare träning, för tillfället för vi inte gå ut och gå med henne och ja.
Är inte så insatt i det hela då Lodis mer är mina småsyskons häst, har ju trixtränat henne en hel del men det kommer jag ju inte att kunna göra eller. Men måste erkänna att det är riktigt tråkigt, vet ingen snällare häst än henne. :(
 


//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0