packar för fullt..

som Sofie har sagt så ska jag och hon prao i Ingelstad på deras lantbruksgymnasium där! vi får se hur det blir. Det är ju garanterat internet där men bara ifall så har jag gjort några tidsinställda! men datan är med i vilket fall!
 
vi kommer hem på fredag eftermiddag men direkt på lördag morgon åker jag till Göteborg för att prao hos en fotograf! ska bli så himla kul!
 
var med Jonathan innan med men han åkte hem för en timme sen. Kommer ju inte träffa han på 1½ vecka ju..:( 
 
 
nej, nu ska jag försöka packa klart! går inte så bra...
 


 
-Fanny

Kommentarer
Postat av: emma.

ååhhh va kul det låter!! :D spännande båda två prao platersna ju! :)

är det ngt mellan dig och jonathan eller? :O

2012-09-16 @ 23:00:47
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0