You're not alone

Hallojs!
 
Så.. Min iphone funkar bättre än någonsin och min data funkar igen.. Så, det löste sig, haha!
Idag fick vi köra traktor. Haha, jääävlar vad bra jag körde, det var faktiskt kul! ;)
Okej, det gick kanske lite för fort för "läraren" sa att jag var tvungen att köra lite saktare.. sen körde jag in i väggen också, men det är en annan historia, hahahaha!
Nu sitter jag här hemma iallafall, i miiin säng, som sagt, borta bra men hemma bäst! ;)
Ska nog kolla lite på 90210 med lite gott! Tror jag ska färga håret ikväll också, var ett tag sen så varför inte!
Men jag uppdaterar senare, pusshej!
 
Ni får en bild från praoen, för kalvarna är så söta haha!
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0