2 år

Idag har vi haft Prince i 2 år.
 
Helt sjukt vad tiden har gått snabbt.
Kommer ihåg när vi hämtade honom. Är ju inte där så mycket längre men när jag väl är där och rider så får han mig så glad. Vi har varit med om mycket och trots att mina kompisar tycker han är ouppfostrad och lite lagom galen så älskar jag honom mycket. Det kommer nog aldrig riktigt bli som Brunte men Prince har verkligen tagit en stor del i mitt liv och jag tycker verkligen om honom.
 
 
jaja, ni får en bildbomb på lite bilder! 
Haha, det är en galen fan! Helt otroligt att jag bara trillat av en gång, och det var med mamma och dom, haha.
 
såhär fult ser det ut när han sticker.. hahahah dör
 
Fina, fina Prince.
Laura och Prince. kan inte sluta kolla, han är så otroligt jävla fin, inte ett typiskt varmblod.
 
- tidsinställt -
 
//Sofie
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma.

Varför rider du inte längre då? Hört att det är för att du inte vill o e as trött på de o vill sälja prince? Är det så elr varför? Bara nyfiken :) fina bilder!

2013-04-19 @ 14:29:41
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0