Back 2 reality

Hallojs.
 
Sista dagen av över 2 veckors ledigt känns faktiskt hårt, men ska börja på 2 inlämningar nu så kan jag kolla på film sen.
 Jag har ångest över något, men jag har glömt vad det är och det är ju värre, haha så hemskt.
Jaja, skola imorgon, enda bra är att jag faktiskt börjar fixa mig. Har gått helt osminkad och inte ens plattat håret denna veckan, har haft på mig kläder typ 1 dag och det var hos doktorn, annars har jag bara gått i stora pyjamas tröjor, haha.
Äe, vad snackar jag för skit? skolan suger och plugget kan dom fan chilla med, hejdå
 
haha målade min syster med för hon skulle på maskerad kalas och ville vara leopard, hahahaha dör 
 
 
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg tjejer!! kan inte ni göra ett inlägg om era bästa tjej o kill kompisar? med bilder på dem oså? :) och berätta lite om dom?

2013-04-14 @ 15:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0