Jag saknar dig mindre och mindre

Hejhej.
 
Jag är inte död, men jag känner mig ganska död, både psykiskt och fysiskt. 
 Var hos doktorn idag, ingen halsfluss så " dom kunde tyvärr inte hjälpa mig. " Är väl bara att stå ut med skiten i x-antal dagar till. Men hey, vem tackar nej till över 2 veckors ledigt? 
 I vilket fall som helst, gossip girl är snart slut och jag lever mina dagar numera sängliggandes. Ingen förbättring alls och alvedon är min bästa vän.
 Försökte övertala pappa till att få en hund idag, jag vill ha. Har alltid velat ha en hund. 
 
Var hos Kimman för lääängesen, träffade där en liten chihuahua hon passade, blev helt kär.
 
Åh vill ha...
 
 
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: erica Modin

Svar: Hej! Haha jo det var Erica ( jag ) som praoar där ;).
Ska se om jag hinner ta några bilder :o
Såfall inte föns nästa vecka.
Men kan inte lova något...
De har iaf ett ridhus, en paddock, ett stall, tre uteboxar och lösdrift :)

2013-04-12 @ 08:21:49
URL: http://nattstad.se/style.by.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0