mina vänner

det var ju som sofie sa någon som ville att vi skulle berätta om våra vänner så det ska jag göra nu.
jag har så otroligt många vänner. därför är det svårt att ta med alla, men jag ska ta de som står mig närmast! sofie och jag umgås ju med ungefär samma, så det blir lite repris på en del, haha.
 

 
men först på listan hittar vi såklart Sofie! hon har varit min bästis sen vi var 0 år typ. och det är inget jag bara säger, för de har alltid varit jag och hon. hon är den som jag säger allt till och vi har alltid något och prata om. det är antingen skratt eller snack mellan oss ;) 
Sofie skulle jag aldrig kunna klara mig utan. då skulle det inte vara jag liksom. Sofie och Fanny. inte bara Fanny. nä, det låter inte bra! Sofie och Fanny. så ska det vara. 
 
 
 
efter Sofie är det väldigt svårt att ''välja ut'' för det finns så många. men såklart så är Adam en utav dem. Adam har jag känt lika länge som Sofie tror jag. han är en av de bästa killarna som finns! hittar allvarligt inget negativt om honom, han är så bra. alltid på bra humör och sig själv. jag gillar honom. 
 
 
 
 
sedan har vi ju klanen Asian Style. alltså Kenny, Benny, Willy och Edin! alla de betyder lika mycket för mig. jag började umgås med dem när vi började 7:an. de är världens bästa. 
 
Kenny är den roligaste jag känner. så himla cool är han. han om någon har swag. kenny är den som gör allt så mycket roligare, man märker om han inte är där, haha. riktigt snygg med alltså. 
Benny är den sötaste människan jag känner. så himla söööt. helt sjukt. hans leende, han ler alltid, hela tiden. jag börjar le bara jag tänker på honom, haha. så söte.
Willy är verkligen den snällaste människan jag vet. han är så fruktansvärt snäll och omtänksam. den tjejen som får honom, kan vara lycklig alltså, shiit. han ser otroligt bra ut med, haha. liknar Kevjumba!!
Edin. Edin, Edin, Edin. min lilla hund typ haha. han är en blandning av Willy, Benny och Kenny faktiskt. han är snäll, rolig och en riktigt heting ;) han får en verkligen att känna sig speciell, verkligen speciell. det gillar jag!
 
tycker det är så hemskt att jag inte kommer gå med någon utav dem när vi börjar gymnasiet..hur ska det gå? :(
 
 
  
 
--
 
sedan har vi så många som kommer på ''samma plats'' eller hur man ska uttrycka sig så jag nämner bara deras namn. Boberg, Adam S, Alex, Juhan, Amela, Alice, Elin, Selma, Silvia, Emma, Oskis, Hampz, Danneman, Kimman, Ellen, Nille, Rasse, Henke, Elias, Macke, Ellis och så himla många mer. tjejerna i 8/7:an är så många så ni vet vilka ni är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ååh, så många fina vänner jag har. helt sicked. love till er alla.
 
-Fanny

Kommentarer
Postat av: Emma.

Men Jonathan då? :o

2013-04-14 @ 21:55:23
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0