dagen

dagen i jönköping blev riktigt lyckad och väldigt skrattfylld. shopping blev det med men jag är riktig nöjd med allt som jag köpte faktiskt. sofie och jag har alltid så kul tillsammans och är så fruktansvärt omogna när det bara är vi två, haha...behöver nog inte säga så mycket mer om det utan det håller jag nog för mig själv haha. (så skriver säkert sofie exakt vad vi gjrode bara för det haha. )
 
 
 
 
 
ascoolt omklädningsrum på Monki!
 
..
 
bild från förra året från exakt samma stället, haha. 
                                                                         
                                                                   |
                                                                   |
                                                                   v
 
 

 
-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0