smile

Halloojs.
 
Nu när jag börjat skolan så är jag astrött. Igår somnade jag vid 8, sov 11 ½ timme inatt, haha helt dötrött. Jaja, gymnasiet är helt okej ändå, är faktiskt jättenöjd med vårat schema. Idag gick vi inte ens 5 timmar liksom! 
  Idag efter skolan red jag Prince och sen tog jag ut Baby doll.
Nu ska jag sätta mig och kolla pretty little liars sen once upon a time som jag har börjat kolla på.
 
   Kan förövrigt säga att mitt hjärta är helt krossat. Teen wolf börjar inte sända fler avsnitt förrens i Januari, JANUARI?!?!? Jag dör, hur ska jag klara detta? * tårar i ögonen *. Förresten, visste att mina älsklingar skulle bli goda, hade den där känslan ;)
jaja pusshej
 
 
 
 
 
hahahaha, älskart sånna här.
 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0