Spräckt iphone

Jag har sån jävla otur.
  Skolan var helt okej idag, efter skolan så tappade jag självklart min iphone så den gick sönder ännu mer.
Får lämna in den så fort som möjligt så ni kan ju nå mig på facebook eller något.
 
Jaja, Prince gjorde mig glad idag. Han har haft en period nu att sparka bakut när han inte får galoppera, och sparkar bakut i början på galoppen för att han är så glad för att får galoppera. Idag tog han en sån lugn, fin samlad galopp ( dock utan lov, men låter honom det när han tar galopp om det är fin väg ).
   Gick dock utav fan den sista galoppen, men ändå, tog galopp varje gång! Finaste, älskade Prince.
 
Vad gör man när man är en deppig tjej utan mobil då? Jo, man äter sombrero, dricker cola och kollar på once upon a time. Imorgon har jag sovmorgon och slutar tidigt. gött.
puss
 
    
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0