2013

Okej, här är mitt 2013, kortfattat!
 
 
Men okej, i januari vet jag inte vad fan jag gjorde, men vaknade upp 1 januari med mina vänner. Icke singel men det höll inte länge, hehe. Men jag hade en mysig dag med Amela och  Emma. Färgade håret som blev svart, tyvärr. Var i Branäs och åkte skidor med härligt sällskap. Testade åka snowboard för första gången i mitt liv, aldrig trillat så många gånger men jag överlevde. Massa tjejkvällar och mys, så underbart!
 
 
 
 
 
Februari, skrev A på ett prov, duktigt där. Fick massa gott, hade det as bra med mina vänner, härliga ridturer och var på bröllop!
 
 
 
 
 
 
Mars, fick hem mitt löshår, firade selma, party i hennes rum, förstörde min hårfön, nördade sönder pretty little liars.
 
 
 
 
 
 
I April, HADE DANSSHOW FÖR HELA SKOLAN !!!! Stod där uppe och juckade som en lite ekorre bland annat typ, hahaha. Lärde min katt lite trix osv. Hade någon dag i skolan där vi var i olika grupper, vi vann dock inte, hehe.
 
 
 
 
 
I Maj, hmm. utklädnad på skolan, galen kväll hos silvia, fest hos annelie, fest på rönneberget, sköna kvällar med kompisar, pappa köpte sin HD så vi gled runt som raggare och jag spräckte min älskade iphone. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juni, hmm. Skolresa till liseberg, match mot lärarna, robert och martin mina älsklingar, jag har inte glömt er! <3 Skolavslutning och klassfest, sorgligaste någonsin, grät som ett litet barn. Saknar er mina friends! Firade midsommar hos mig,  massa myskvällar med mina tjejer och badade! Den bästa månaden på året skulle jag nog vilja säga. 
 
 
 
   
 
 
 
I Juli, tog 2 hål till i öronen, var på chappen med vänner, badade med hästarna, myskväll med fanny och badade, var på per gessle och badade med macke och adam!
 
 
 
 
 
I Augusti, hmm, började gymnasiet, det är bättre än vad jag väntat mig så det är bra. massa reunions, fest på rönneberget, sov över hos silvia med en liten fullisalice som höll mig sällskap och även spydde ner korridoren! Var även en dag i Jönköping med Fanny och hade det riktigt roligt!
 
 
 
I September, tacokväll hos mig, mys med syster, var på 18-års fest, bambu med mina tjejer, figys och gkc:s inspark som förövrigt var AWESOME !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I oktober, 16 år!! Party hos mig bland annat, reunion på gränden, pizza i gnosjö och  träffade mina saknade kulltorpspojkar!
 
 
 
 
 
I November, hmm, 18-års fest som var as kul, färgade håret och myste med mina tjejer!
 
 
 
 
 
I December, hmm, hela månaden har ju inte gått, men jag var i Tyskland, party i hestra som var grymt, varit hos hampus med lite folk, varit hos john, varit med på tomtebandy, poker och sånt hos manat, tagit jullov och så vidare. Börjat gå väldigt mycket.
 
 
 
 
Okej, lite rörigt och långt men skitsamma!
Nu är det ju bara typ när jag gjort något, men att plugga, sagt alla gånger jag ridit och filmer typ, det är ju uppenbart ;)
 
Kort sagt, början av året var väl lite segt, men de sista veckorna har varit sjukt bra! De sista dagarna nu på året ska spenderas med vänner, julafton imorgon, och nyårafton ska bli sjukt bra. 2014 ska bli det bästa året ever. Mitt liv är bra, jag är glad och ja. Life's good.
Nu ska jag sova. puss!
 
- Sofie
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är också sjukligt söt!

2013-12-24 @ 05:18:19
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0