tidsfördriv

OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? – 16 år 
Hur lång är du? – typ lite över 158 kanske
Har du några piercingar/tatueringar? – öronen. men ska göra tungan naveln och tatungeringar. someday.
Vilken skola går du på? – gkc
Vad vill du bli när du blir äldre? – vet inte, polis verkar väl mest lockande nu 
Är du singel? – HAHAHA. singel as fuck.
Har du syskon? – jaa
Vart bor du? – kulltorp
Är du nöjd med dig själv? – ibland :)
Vad tror du andra får för intryck av dig? – hahaha, jadu
Din favoritmaträtt? – kebabrulle <3
Din naturliga hårfärg? – mörkblond typ
 
 
 
 
- SENASTE -
Som ringde dig? – Pappa
Som du ringde? - Pappa
Som smsa dig? – Elin och Alice
Som du smsa? – Elin och Alice
Som du kramade? – min katt?
Som du snapade med? - jackybacky
Missade samtalet? – mamma
 
  
 
- KÄRLEK & SEX -
Hur många gånger har du varit kär? - typ 1-2 
Är du kär just nu? - i mat men annars nej
Har du blivit dumpad? - yes 
Har du dumpat någon? – yes
Är du romantisk? – haha, beror på typ
Har du haft ett kk-förhållande med någon? – nej hahaha
Vad faller du för hos killar? –  jag faller inte för killar ;) 
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? – jadå
Har någon varit otrogen MED dig? – nej
Har någon varit otrogen MOT dig? – nej
Har du haft sex idag? – life fucks me everyday.
Har du kysst någon idag? – ja min katt har fått typ 1000 pussar.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – räknas det när jag var 10? ;PPpPp annars no
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – kan man inte köra en blandning varannan vecka?
Vem sov du senast bredvid? – agnes
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? – fina strumpor är dom nya?
 
Visste hade vi varit söta tillsammans, adam och jag? ;) hahahaha
 
- ANVÄNDER DU… -
Deodorant? – Va? Vad är deoderant?
Parfym? – tar pappas.
Kjolar? – bara korta. 
Klänningar? - varje dag. 
Hoodtröjor? – över klänningen varje dag.
Hårspray? – 1 flaska varje dag.
Body spray? – ja 30 sprut. ( misstolka ej ) 
Rouge? – nej hihi
Foundation? – sällan
 
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du druckit alkohol? – ja
Snusar du? – nej
Har du druckit så mycket att du spytt? – jag drack ju mammas bröstmjölk när jag var liten och spydde. så ja? 
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? – räknas en cykel ehehe
Har du tagit droger? – nej for i helvede
Har du strulat med en främling på fyllan? – definiera ordet främling... 
Ljuger du ofta för dina vänner? – nooooooo
Har du varit otrogen? – nej
 
 
- VEM/VILKA… -
Är din/a närmsta vän/vänner? – jag har inga vänner. skoja, men det är ganska många hehe
Saknar du? – laura
Stör du dig på? – idioter.
Ringde du senast? - pappa
Skrev åt dig senast på facebookchatten? – bettyyyy. eller, jag skrev till henne heh
Vem puffade dig senaste på facebook? – hahaa simon
Vem kommer du träffa imorgon? –  mina klasskompisar bland annat 
Vem har du inte träffat på länge? – laura !!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - haha åååh vet inte
I din klass umgås du mest med? – umgås typ med alla hihi
Är snyggast i klassen? – alla <3
 
 
 
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? – JA
Har du en hund? – nej 
Har du varit utomlands nångång? – ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? – hahaha asså oseriös som fan ju
Är du blyg? – hahaha asså är as blyg ibland ja
Ska du ta körkort? – OM JAG SKA
Ska du tatuera dig/pierca dig? – SOM FAN !!!!!!!
Har du en egen dator? – ja 
Går du i högstadiet? – nej
Går du på gymnasie? – ja
Är dina föräldrar skilda? – ja
Mår du bra just nu? – jag överlever ;)
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0