Silence is better than bullshit

" Tjäna soffeponken! Gustafsson här! Hur vore det om du tog din lata ända och pallra dig hit till skolan och umgås som normalt folk? Tack för ordet! "
 
Tjaaaaa, kära ord ovanför från filip som gav mig en fin hälsning häromdan.
   Haha, nej men jag var hemma i tisdags, mådde inte så bra. I helgen var jag ju bland annat med mina älskade vänner, underbart! Idag hade vi tomtebandy och jag, selma och elin spelade med TE12. Vi kom 2:a, så det var ju nice. ;)  ( Inte för att jag gjorde så mycket, men ändå. )
   Imorgon är det sista dagen, sen är det jullov, sjukt skönt. livet rullar på som det ska nu, underbart. puss
 
   
 
Mitt fina ben, ett antal timmar efteråt att jag har fick en bandyboll på mig. fortfarande ett stort märke efter.. stackars mig :(
 
 
- Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0