When I'm gone

TJA
 
Jag hatar verkligen hatar snö och kyla. Det enda bra är väl typ att man kan åka skidor och snowboard.
Anyway. ehm, vad har hänt? Vet inte riktigt alltså. I fredags var det fest, det var askul! OCH VET NI VAD ? JAG SPRÄCKTE MINA FAVORITBYXOR :'''( Så sad. har typ letat överallt men hittar inga fler då de såldes för någon sommar sen... 
   Igår låg jag inne och kollade på film och såg bl.a. shawshank redemption och the mortal instruments, dom var riktigt bra! Kevin Zegers är ju med i the mortal instruments också, så snygg....
Sen har jag varit hos hästarna osv. NU SKA JAG KÖRA LITE FYRHJULING I SNÖN, BRRRMMM.
 jaja, här har ni lite bilder typ. puss
 
 
 
 
 
 
- Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0