Go and fuck yourself

Hallojs!
 
Skolan var chill idag, tur det. Sen har jag inte gjort så mycket, Casper var här en sväng innan och lite så. :)
Btw, min mobil är cp sen uppdateringen så ni som har imessage och vill nå mig på mobilen får antingen ringa eller smsa vanligt, det går inte annars. haha cp telefon.
 Anyway, finns inte så mycket att säga. Är så in i helvetes jävla förbannad. Bär hela tiden på en ilska inom mig numera. Har bett mina föräldrar länge nu att slippa bo samma vecka som min bror, eftersom att jag klarar inte av att bo med honom längre, men det får jag inte. Jävligt synd, han strävar ju tydligen efter att trycka ner mig, och helt ärligt, och sorgligt nog, så fuckar han faktiskt ihop mitt psyke totalt. 
Vet att ni tänker " det är ju bara tillfälligt ". Jo men tjena, men det har ju varit såhär i år nu, och en del av mig kommer aldrig att förlåta honom. Ni kanske tycker att jag är en hemsk person nu, men om ni bara hade vetat så hade ni hadt så mycket förståelse och känt precis likadant kan jag lova.
 
Nehepp, onödigt att skriva mer, men en blogg ska väl dela med sig av tankar och man ska väl vara ärlig?
tack o hej
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0