I feel guilty for being alive

Tjooo.
 
Tråkig dag osv, hatar snön!
Har inte gjort så mycket. Lagat mat, tagit ett bad, kollat på Desperate Housewives och umgåtts med min syster som jag inte träffat på typ 3 veckor!
 Bad news med, lilla Kiwi ska ner till veterinären imorgon, dom trodde typ att hon fått ett bråck så dom måste öppna upp såret ( sen steriliseringen ). Faaan. min lilla älskade Kiwibiwi. :(
Nu ska jag hämta cola och ben and jerrys och kolla på lite desperate housewives och sen sätta på någon bra film!
puss
 
 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eliiizabeth

Asså åh, du kan ju gärna dela med dig av all cola och ben & jerrys :(</3

2013-02-18 @ 20:00:10
URL: http://elizabethsandramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0