On my way

Hallojs!
 
Chill dag i skolan idag. Har inte gjort så mycket, men har ändå haft kul! Åkt med Rasmus till och från skolan, åh han har skrivit sin tjejs namn där bak och en text till, så gulligt!! :D
Har varit och hälsat på hästarna lite med syster när jag kom hem! Så mysiga så.
Käkar lite popcorn och ska redigera bilderna nu, MEN, självklart min vanliga tur - min data har fått virus.  Haha, fick ju återställa hela datan för några år sen, alla bilder med Brunte och innan det, helt väck. Fyfan. Okej, denna gången får jag väl skylla mig själv, laddar ner och allt utan virusskydd, ( fast har fixat det nu. ) men ändå. 
Jaja, imorgon är det Fredag!! Ska jag träffa min brudar på kvällen, snacka skit och käka pizza, illnajs!
Vi hörs, pusss
 

 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0