Sanningar om mig själv

* Jag gråter aldrig för att jag slår mig.
Däremot gråter jag när jag blir jävligt arg och till filmer! Haha.
-
* Jag tror på folk alldeles för enkelt, men förstår inte hur man kan ljuga och hålla på?
 
Ganska synd faktiskt, man blir så besviken när folk ständigt gör så att man ångrar det. Men men, that's life.
-
 
* Jag är sån som tror att jag är sjuk för att en symptom stämmer.
Typ ADD. Kollade på symptomerna där, varenda en stämde på mig typ ju! Dör ju typ. Likadant, typ vissa på diabetes. Haha får fan panik ibland. 
-
* Jag äääääälskar att köra snöskoter, fyrhjuling, bil, cross och sånt! 
-
* Jag är stolt svenne! 
Säger bara det. Nu kommer alla bara, ååh vilken rasist. Nej det är jag inte. Mitt svar? Jag är inte rasist, jag är pianoist, jag trycker ner både svarta och vita! Haha, sluta vara så oseriös nu Sofie. Men jag skäms över att vara en människa iallafall! Vi är hemska personer. :) Hade velat vara en häst. Fan vad chill.
 
 
 
//Sofie

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0