The problem with girls is they pretend not to like you, when they do. The problem with guys is they pretend they like you, when they don’t.

 
 
 
Tjaa!
 
Skoldagen var sådär, var trött men hade ett par roliga stunder!
Vad har jag gjort annars? Varit tjock. Ätit upp 3 ben & jerrys på 3½dag, druckit  mängder med cola för att inte prata om antalet avsnitt av Desperate Housewives jag kollat på, ligger bara i sängen hela dagarna.
 Skärpning Sofie, nu blir det hård träning och bara nyttig mat framåt! 
jaja, får börja ta tag i mitt liv, men orkar inte. Nu ska jag snart sova och hoppas på att aldrig vakna igen, för imorgon är det onsdag. sounds like a plan
pusshej

Blir typ 10 år yngre när jag är med min syster. haha 
 
//Sofie

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0