tidsfördriv

SENASTE:

1. Dryck: Mjölk
2. Telefonsamtalet: Mammaa
3. SMS: Emmaaaa M
4. Sång du lyssnade på: Chris Mhina - Last dance

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Bitch please, jag är för ung för att dejta. ;)
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet 
8. Varit kär: yes
9. Förlorat någon speciell person: ja
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Vit
14. Rosa

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: ja
16. Fått ditt hjärta krossat: nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: haha inte direkt
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ojaa. En hel del iallafall.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: japp
21. Kysst en kompis: ja haha

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha vet inte, längesen jag använde det
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Två barn eller något
24. Har du några husdjur?: japp, 4 hästar,3 katter, 1 kanin, 1 orm
25. Vill du ändra ditt namn: Nej , inte direkt :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jaddu, det vet jag faktiskt inte!
27. Vilken tid vaknade du idag: 6.50
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: satt och kollade på desperate housewives haha
29. Någonting som du längtar till: sommaaar.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag vet inte, ganska mycket
32. Vad lyssnar du på just nu: musik ahaha
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja
34. Vad gör dig irriterad just nu: min bror och idiots

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sofie Anna Maria Andersson
37. Singel/upptagen: Singel, men tagen ;) haha lol, who cares, jag är awesome.
38. Stjärntecken: vågen 
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Kulltorp/Hillerstorp
41. Gymnasium: Jag ska antingen börja på gkc eller figyy
42. Högskola: -
43. Hårfärg: ganska mörk brun
44. Långt eller kort: meellan
45. Längd: 1.56
46. Vad gillar du hos dig själv: Mina ögonfranssaaar ;) 
47. Piercing: Har bara i öronen
48. Tatuering: Nej, tyvääärr
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har aldrig opererat mig tror jag xd
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: ingen
54. Bästa vän: Min första bästavän är nog FAnny ;)
55. Sport: ridning
56. Husdjur: katt
57. Vaccination du minns: haha den första jag minns, ingen aning
58. Konsert: Haha typ rix fm eller något
60. Alkohol du drack: smakade väl öl av föräldrarna eller något hahah

JUST NU:
61. Äter du: tuggummi om det räknas haha 
62. Dricker du: ingenting
63. Är du på väg att: byta kläder
64. Lyssnar du på: musik haha
65. Väntar du på: kolla på desperate housewives hahaha

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: ja
67. Vill du gifta dig: ja
68. Karriär i åtanke: bli advokat eller något. haha vetifan

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögoon
70. Kramar eller pussar: båda :*
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: spela roll, så länge den är mogen osv
73. Romantisk eller spontan: båda två, ( okej, ärligt, kommer fan inte ens ihåg vad spontan är hahaha )
74. Snygg mage eller snygga armar: åååh de frågan var bra. båda.
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: alltså, båda, inte för okänslig men klart man ska vara lite känslig, ehee
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: bådatvå typ

HAR DU NÅGONSIN: 
79. Kysst en främling: haha nope
80. Gjort något sjukt spontant: vad fan är spontant? retard ja
81. Tappat glasögon eller linser: neej
82. Knarkat: Aldrig i hela livet. Bara idioter gör det.
83. Krossat någons hjärta: vet inte, kanske
84. Har någon krossat ditt hjärta: jaa
85. Har du blivit arresterad: haha nej
86. Dissat någon: ja
87. Gråtit när någon dött: jaa
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): jaapp

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: ibland
90. Mirakel: nja
91. Kärlek vid första ögonkastet: nej, men intresse kanske
92. Himlen: nja
93. Tomten: nej haha
94. Att kyssas på första dejten: Vadå tror? det är la helt möjligt så ja
95. Änglar: njaa

SVARA ÄRLIGT:
96. Varit otrogen: När gick på förskolan ja, men nej inte annars
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: samma svar där uppe haha
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: japp
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: luft :PpPpPpPpPpPp
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: japp

 

Hahahaha, bara för att jag hade så tråkigt och Emma sa att det var kul. 

 
haha jävla ego jag är
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0