1. Din familj

Varför inte börja redan idag? Haha.
-
Men ja, vad finns det att säga?
Min mamma och pappa sepererade när jag var 3, lite yngre eller äldre kanske.
Mamma hittade sedan Tomas, gifte sig och har fått 2 barn, Moa och Linus.
Pappa hittade Martina, fick Agnes och dom gifter sig väl snart, haha. Robin är enda syskonet som jag har samma föräldrar med. Tomas och Martina är ju inte mina riktiga föräldrar men jag har levt med dom sålänge jag kan minnas så ser dom fortfarande som det.
 
Pappa är ju pappa, hehe liksom, vill inte påstå att vi snackar om himmel och gjord, men han förstår och vet att man gör sånt man inte borde när man är 15 år, haha fuck vilken gangster han var när han var yngre, haha har hört massa histoier! Likaså Martina ställer upp och så..
   Mamma är väl den jag har ett starkare band med, haha hon är typ 40 snart men beter sig som en liten 14åring ibland, ska fnittra och hålla på. Vi har väl haft en period med bara bråk nu men vi börjar bli sams nu och vi har alltid kunnat prata om allt, Tomas med typ.
 
Robin är snart 18 ( helt sjukt ),vill inte påstå att vi har något starkare band alls. Det enda vi gör är bråka och har varit så i år nu, vi säger helt enkelt inte så mycket snälla saker till varandra.
Moa är min lillasyster, vi bråkar faktiskt också ganska mycket men bara småbråk, Linus likaså. Men vi har även stunder vi faktiskt kan prata om livet och ha kul med.
   Agnes är ju yngst och hon är nog ändå den jag är närmast. Hon är så liten och vi bråkar aldrig. Vi kan ligga i sängen i typ en timme och skratta åt ingenting. Hon är helt enkelt inte komplicerad, vilket gör att vi har lätt att umgås. 
 
nog om snack, här får ni lite bilder genom åren, haha!
 
Sen har jag ju 4 hästar, 3 katter,1 kanin och 1 orm som jag också anser som familj.

 
hahahaha, långt inlägg aomen..
 
//Sofie

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0