2. Berätta om dig själv

Hmm.. Åh detta är väl det svåraste? Haha.
 
Men jag är en såndär jobbig komplicerad person på insidan, men visar aldrig det, haha. Känner det enda stunden och något annat den andra. Jag gör ganska många små förändringar men hatar att stora förändringar. Jag försöker vara en bra person, men självklart gör jag ju fel ibland och testar gränserna.
   Jag har förändrats på bara något år, innan var jag typ halvtkille, gick runt i killtröjor och sånt. Nu börjar jag väl bli mer tjejig igen, haha. Jag är för det mesta väldigt snäll, skulle t.ex. aldrig kunna mobba en person, men tycker inte folk om mig har jag en reflex att inte tycka om dom tillbaka, haha! 
   Jag har väldigt skiftande humör också. Kan sitta och stirra ner i bordet helt tyst till att sedan bli helt hyper och inte sluta skratta, beror helt enkelt på umgänget. Försöker bjuda på mig själv och så! Tänker inte spela en sånhär bättre person som så många försöker - självklart är jag en bitch ibland, självklart är jag uppkäftig och kanske kommenterar någon ( inget som dom hör ifall det är elakt), men snälla, who doesn't? Ingen är perfekt, punkt. 
 
Annars är jag väl ändå en ganska snäll person. Det finns nog dom som inte tycker om mig där ute ( eller ah, jag vet ju det ) men dom flesta känner mig helt enkelt inte, men egentligen är jag faktiskt väldigt snäll. Det spelar ingen roll, är någon vänlig mot mig är jag vänlig tillbaka. :D
Och förresten, jag hatar folk som ljuger och sprider rykten och håller på. Hur svårt är det med sanningen egentligen? 
 
Edins beskrivning ; Snäll, fin , söt omtänksam, du finns alltid där för någon när man har det som tuffast, rolig som bara den , när man är med dig kan man inte sluta le , för du sprider sån glädje,kärlek och energi. Du kan få den mest ondaste människan att bli tårögd, för att snällare , omtänksammare och sötare tjej finns inte!
 
Haha, älskar dig världens enormste bästa Edin ska du veta! <3

 
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0