And i don't even care

Hallojs!
 
Borta bra men hemma bäst. Nästan sant ju.
Skidor hela dagen  igår och sen åt vi på resturang och sånt.
Det gick iallafall bra på hemvägen, gick snabbt! Har så jävla ont i mina vader och min rygg, kan knappt gå normalt.. Aja, antar att det är träningsvärk men ryggen kan vara från igår. Haha, vi gick och så skulle jag fälla pappa, direkt när jag sätter fram foten så är det is så  jag halkar som fan och landar på ryggen, haha seriöst, typ som i serier med bananskal, snacka om ägd.. 
Äntligen hemma till mitt älskade internet, min lilla kissemiss och främst min säng! Har aldrig i mitt liv stött på en hårdare säng som det  var där, fyyyyfan!
Aja, lite pics, hejdå snyggingar
 
mmmmmmmm
 
//Sofie
 

Kommentarer
Postat av: Ida Thulin

Så ***** SÖTA allihop!!!! :) <3

2013-01-06 @ 20:32:32
URL: http://www.ebbasochidas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0