Mitt 2012

Jag firade in 2012 med några mina bästa vänner.
 
 
Jag gick på bio med fina Kimman.
 
 
Tog söta vinterbilder med Sofie.
 
 
Undi blev äntligen frisk i sitt ben. 
 
 
Led igenom vääldigt många gudtjänster på konfan.
 
 
Åkte massor skridskor med kulltorpskillarna.
 
 
Red många pass i vintersnön.
 
 
 
Besökte en kyrka i växjö med konfirmationen-ett väldigt skönt gäng ;)
 
 
Bakat en del.
 
 
praoat på veterinären.
 
 
Beställde mitt älskade 50mm objektiv!! guld!
 
 
Spionerat på Godis...haha
 
 
Brynäs vann SM-guld!
 
 
Min syster fyllde hela 18 år!
 
 
Haft soliga dagar med kompisar.
 
 
Varit på hundutställning med Yazzi.
 
 
Ätit glass.
 
 
Konfirmerat mig.
 
 
Tagit sommarlov.
 
 
Firat midsommar med våra norrlännigar.
 
 
Vi var även i klimpsfjäll med dem. riktigt fint var det där!
 
 
Var på GF i 2 dagar med Jonathan, Boberg och Adam, riktigt kul!
 
 
 Jobbade hela sommaren på chappen där jag även jobbade med Adam!
 
 
Busade med mina hundar.
 
 
 
Fyllde 15 år! åt mycket gott den dagen.
 
 
Köpte äntligen min älskade kamera!! åh kärlek !
 
 
Tagit somriga bilder med min fina häst.
 
 
Ätit nutella.
 
 
Badat med min häst.
 
 
Spenderade sista sommarlovsdagen med Sofie i Jönköping! 
 
 
Spenderade väldigt många dagar med bästisen.
 
 
Blev tillsammans med världens bästa.♥
 
 
Haft många roliga dagar och kvällar med tjejerna i klassen.
 
 
Praoat på Ingelstads lantbruksgymnasium med Sofie.
 
 
Och proade även i Göteborg hos en fotograf! helt fantastisk upplevelse!
 
 
Gått trajet i skolan och vann bästa utklädnad!
 
 
Fick min älskade Iphone! ♥♥♥
 
 
Syrran fick äntligen sitt körkort!
 
 
Åkte på bio och såg äntligen sista delen av Twilight!
 
 
Hade 2 års jubileum med Sunny.
 
 
Vintern kom och likaså snön.
 
 
Bakade pepparkakor som vanligt hos farmor.
 
 
Vi hade lucia i skolan.
 
 
 
Julafton kom även den.
 
 
Jag färgade Sofies hår! (som jag tycker passa henne mycket bättre än det förra!)
 
 
och året avslutades med mina fina vänner och pojkvän! kunde inte bli bättre avslut!
 
 
Men jag tog även en del självporträtt.
 
och väldigt många närbilder och naturbilder.
 
 
 
Det var mitt år! Jag tycker 2012 var ett super år och jag ska göra 2013 till ett ännu bättre! 
 
 
-Fanny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0