Danger is real, but fear is a choice.

Tjaa!
 
Solade typ en halv timme idag, sen har jag bara varit i stallet och hjälpt till.
 
  Det är bara jag och min bror hemma denna veckan med. Jag som blivit så rädd på sistone också.. Så fort mobilen plingar till så tror jag att det är någon som ska ringa och bara "i see you , dead bitch" sen stormar dom in genom dörren typ. Eller någon som är där ute och stirrar på mig. Det kan ju faktiskt hända. Har hänt. Äe, tönt.
  Får ringa mina carvertwins som får ligga jämte mig och hålla om mig under natten. ♥
 
Har kollat på film och ska fortsätta med det nu!
puss
 
 
  
 
 
Gick igenom lite gamla grejor också. Behöver nog inte säga så mycket ;)
 
 
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0