med släkten

nu på kvällskvisten har jag och familjen varit lite med släkten då vi grillade lite och sådär. träffar ju dem alla rätt sällan samtidigt fastän vi alla bor i denna lilla byn, haha. men det var trevligt! mina kusinbarn blir ju bara allt fler och fler med. 3 st som är några år, en på 1 år, en precis nyfödd och en till är på väg...mhmm säger jag bara. träffade Sofie lite senare med och pratade om allt som hänt samtidigt som hon badade, haha. inte träffat henne sedan innan jag åkte iväg så det var dags!
 
vad har jag gjort resten utav dagen då? jo, ett besök på charlies häst och hund med mamma där jag inskaffade mig ett par nya ridbyxor oh en grimma till pollen, även ett par ridstövlar som jag hade fått i födelsedagspresent och välja ut. sedan gick vi även lite på stan så lite kläder blev det med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
-Fanny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0