ridtur med Sofie

dagen började med att jag och pappa åkte till Värnamo för att göra en synundersökning som jag behöver göra för att gå på övningskörningskursen i slutet av månaden. det ska bli riktigt roligt att börja med det sen! undersökningen gick i alla fall bra och det blev även lite shopping för min del- två par byxor och en topp från vero moda samt lite träningskläder, en jacka och ett par skor från stadium. :)
 
red med sofie efter att jag kom hem med, längesen var det men kul är det altid! fort gick det med men hennes häst framför mig, haha. nej, nu ska jag till gymmet!
 
två bilder från när jag och Sofie red för två somrar sedan.
 
 
 
haha så fort tiden går ändå :D
 
-Fanny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0