The last days

Tjaa!
 
Har inte haft tid, lust eller ork för bloggen de senaste dagarna.
Men har;
 
- kollat massa film
- solat
- varit hos farmor och farfar
- varit ute och gått ( haha )
- tjockat mig med fanny och överhuvudtaget
- ridit
- varit social med lite folk
- byggt i stallet
- badat med småhästarna
- hängt med lillebror 
 
Typ så.
   Livet blir helt enkelt bättre och enklare när det är sommarlov! Känner mig faktiskt bättre. Kan man förändras sämre från en sommar, kan man fan bli bättre en sommar med. Precis vad jag blir nu, bättre! ;) Kan förövrigt säga att jag är gladare än på länge. Hästarna bidrar mycket till den lyckan kan jag tala om. Nej, life's good.
Ha det bra, får försöka slänga in lite inlägg då och då!
pusspuss
 
 
 
 
 
 
För er som la märke till mitt "fina" hjärta, skulle sätta papper där så att jag kunde bli vit där. Blev inte bra kan jag tala om, men men ;)
 
  
  
 
//Sofie
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0