3 år.

Eftersom att jag inte har så mycket att blogga om, så fick jag förslaget att blogga om mina 3 år på Hillerstorpsskolan, lite minnen och sånt under dessa 3 år.
 
Okej.. Mina 3 år.
 
Började hillertorpsskolan som en osäker tjej. Ny skola, ny klass, nya vänner. 
   Att gå genom niornas korridor var det värsta, vågade knappt kolla upp. Höll lite avstånd från de jag inte kände, men det rullade på. 
Lärde känna fler och kom väldigt nära en hel del.. Men att prata framför klassen, om det så bara var att läsa en rad ur en bok var hemskt. Darrig röst och en lagom generad Sofie. 
 Var sådär olyckligt kär mestadels av det året, men sånt händer ju. ;) 
 I början av sjuan hade jag även en foderhäst, Brunte. Men i slutet av sjuan fick jag min alldeles egna häst, Prince. Då var han bara en häst, nu kan jag inte se ett liv utan honom. ♥ En del av min kommer alltid att sakna Brunte, men livet går vidare.
 
 
I slutet av sjuan fick vi reda på att klassen skulle delas i tre klasser pga av att vi var för stökiga. Det var väldigt tråkigt, men höll ihop med "gänget" hela den sommaren. 
 
 
 
Började åttan och det rullade på med den nya klassen. Hade inte tyckt om Amela, Elin, Alice och Selma innan, vet egentligen inte varför? Men det släppte efter några veckor och vi blev bra vänner efter några månader. Blev även bra vän med Boberg och Adam då. I åttan var jag fortfarande ganska blyg men det släppte mer och mer! Gick runt i killtröjor eller stora t-shirts, eller så hade jag på mig koftor hela tiden. Tog även konfirmation med härliga bredarydsbor!!    
 
 
Sommaren till nian var väl då jag förändrades lite.
 
Innan denna sommaren, så var jag väldigt off mot alkohol och sånt. Blev lite sur om mina närmsta kompisar höll på med sånt. Men ja, jag jobbade på Hc hela sommaren och då kom jag med på att alkohol kunde vara kul, vilket gjorde vissa förvånade. Tappade kontakten med typ alla mina vänner den sommaren med, tror knappt jag träffade dom en gång. Stort misstag av mig.
   Men hade en riktigt kul sommar iallafall med Kimman, Pernilla, Emilie och lite andra personer!
 
 
 
När skolan väl börjat så blev det lite annorlunda också. Var lite mer bitchybitchy, sprang runt och skrek och ja. Började bråka riktigt mycket med mamma, och slutade rida. Hade därför lite sådär komplikationer med mina vänner som tyckte att jag hade förändrats men just då så vet jag faktiskt inte vad jag tänkte - om jag ens tänkte.
 
 
Lite random minnen under nian:
 
Hade faktiskt 2 fester hemma hos mig. Fyfan, bästa stunderna i mitt liv. Ett söndrigt toalettlock säger nog hur den ena festen var! ;) Mina föräldrar var dock lagom glada på mig.
 
Antons fest. Behöver nog inte säga så mycket mer då typ alla vet om det! Mitt minne är ju svart från den kvällen men har ju fått höra det mesta. ;)
 
Alla andra fester med, eller andra härliga stunder med mina vänner. Awesome.
 
Alla underbara cp stunder med mina vänner. Åh.
 
Jaja, sen nu det sista halvåret av nian har jag väl gått tillbaka till "old me". Är mycket lugnare, tar inte lika stor plats längre och försöker bli en bättre person. Har börjat rida igen och bråkar inte med mamma längre.
 
Så ja, jag kan erkänna att jag har förändrats, men jag står för det! Bästa åren i mitt liv iallafall, tack alla personer.
 
Träffade även the love of my love - Martin Knutsson.  ♥
Snygg lärarassistans osv. Dock har han ju då flickvän och han ville inte ens acceptera min facebook förfrågan. Jaja, in my dreams iallafall ;) 
 
Och btw, nu har jag fan skrivit som fan, nu hoppas jag fan att ni läser!!!!!
Tack puss hejdå
 
 
 
 
Nu är jag jävligt varm och trött, så orkar inte lägga upp fler bilder men till er som inte är med, älskar er med!
 
//Sofie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0