Don't forget me.

Hallojs.
 
Idag har jag umgåtts med Agnes och kollat på one tree hill. Åkte ner till stallet med mamma på kvällen.
 
För ovanlighetens skull red jag Curiosa för Mamma, har inte ridit henne på jättelänge. Gud vilken förändring det har blivit! Hon lyssnar jättemycket och hon var så fin, sökte sig ner så bra och stack knappt inte alls. Hon försöker verkligen förstå och försöker göra rätt, vilket är sjukt bra. Nej, så kul att se att hon faktiskt har blivit bättre och att hon gör framsteg sen hon kom till oss. Mest är det ju mammas som ridit henne, men det tänker jag ändå aldrig erkänna. ;) 
 
   Mamma longerade mig och Prince efter det. Kan säga att jag käner min häst sjukt bra. Jag sa "snart kommer det mamma", japp, efter typ 10 sekunder kommer värsta bakutsprånget och lite damp. Sen longerade mamma honom utan mig och han var väl mer i luften än på marken. Jaja, gick ut med han sen och han var så mysig. Har helst inte hanterat Prince från marken då han är så stor mot mig, och stark, men nu går han som en liten hundvalp typ. 
 
Jaja, imorgon är det skola och då ska jag även lämna in min ipad till skolan. Haha sjukt trist, en del av mitt liv kommer försvinna. 
Jaja långt inlägg, puss
 
Såg förresten att jag har hälarna upp hela tiden, tänker aldrig på det, haha skärpning Sofie!
ojojoj, alla fyra i luften, slå den ;) haha lol.
Min galna lilla häst, tycker om dig så mycket. 

 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0