Tjaa.
 
Igår var det ju klassfest för niorna. Blev mat, dans och tävlingar. Självklart vann 9C! ;)
Hade superkul! Framåt slutet var det krama alla, tårarna rann på många, inklusive mig själv! Brukar aldrig gråta inför folk, inte ens min familj typ haha. Jaja, grät som fan hemma sen och somnade så. Så sorgligt, sån lipsill du ärSofie :(
 Men det är ändå nu hur mycket man inser hur mycket man tog för givet ändå. De flesta killarna och även nårga tjejer jag står närmast ska ju inte ens gå i  samma skola längre. 
Tack alla nior för tre av dom bästa åren i mitt liv! 
 
Ska strax åka till stallet och ta ut Prince och Curiosa, blir säkert att jag tar ut småtjejerna med.
 Ikväll ska jag troligen till Hillerstorp!
Jaja, lite iphone bilder från igår, puss
 
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0