Goodbye

Så kom slutet..
Idag var det som sagt sista dagen med hillerstorpsskolan. Kommer sakna dom andra niorna väldigt mycket, vi var ju faktiskt två klasser först men pga att vi var för stökiga blev det ju tre. Sen kommer jag sakna de flesta i åttan och några i sjuan jääättemycket också. :/ Fick verkligen hålla in tårarna när jag kramade alla och sa hejdå. Åh, nu börjar jag snart gråta, haha. :( Nej, kommer sakna det jättemycket faktiskt, måste hålla kontakten med mina vänner!!!
 
Åkte till Felicia och firade henne som fyllde 6 år idag, trevligt! Efter det åkte jag hem, duschade osv och ska fixa mig nu inför klassfesten som vi har ikväll. Sista kvällen med niorna, fyfan..
Jaja, förövrigt är det sommarlov, det behövdes men känns ändå inte så kul. Jag bor ju trots allt i Kulltorp och de flesta jag umgås med bor ju i Hillerstorp. Men men, har iallafall Fanny och Adam här, dom bästa med andra ord. ;)
jaja, puss
 
Ni får några bilder på mina betyg och på Felicia!
 
 
 
Betygen från nian i vinter och mina slutbetyg under. Har väl höjt mig på det mesta så är glad! Början på nian var en katastrof med. Skötte mig inte alls, var tykig och sprang runt och ah, fan vet allt haha. Men är nöjd ändå så :)
 
 
 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0