KLASSFEST

i fredags var det som sagt klassfest för 9:orna. jag hade så himla roligt, kvällen ut! det var i slutet dock som tårarna började komma, haha :( ska jag vara helt ärlig så började jag först gråta bara för att min mattelärare Thomy gick :'( bästa läraren i hela världen. han kan följa med mig till gymnasiet, tack. kommer sakna honom asmycket. 
 
Tack alla 9:or för dessa tre år på högstadiet. Hittade både mina bästa kompisar och min kärlek där, love ya'll 
 
 
 
stiliga Kenny !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ser ut som en dvärg ju...... </3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ååh Thomy :') 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
oj vad många bilder det blev! och jag som minskade ner det rejält, haha! åh vad jag kommer sakna er. 
 
-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0