Maybe I should stop caring, it would be much easier.

Hallojs!
 
Har inte orkat uppdatera dom senaste dagarna, har ju ändå dom tidsinställda som kommer upp.
Igår red jag en långrunda på Prince, han skötte sig grymt bra och numera är det han som gör mig glad.
Idag hade jag mensvärk så jag höll på att dö, jag som aldrig brukar ha det har haft det sen jag skrev på bloggen att jag aldrig har det. Typiskt mitt liv.
 Jaja, har solat lite och haft vattenkrig med syster idag. Har inga planer för dagen annars, blir lite one tree hill och kanske lite mys med hästarna.
Resten av veckan är det ledigt vilket är skönt, dock ska jag jobba imorgon.
jaja, puss på er!
 
Kolla vad ljust mitt hår blivit.. Vill ju ha det mörkbrunt men det är ju inte så bra att färga det nu på sommaren.. :(
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0